HARMONOGRAM PRACYNZOZ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ W KRUSZYNIE PODSTAWOWA OPIEKA ZDROWOTNA
Lekarz Rodzinny przyjmuje:
Od poniedziałku do piątku od 8:00-16:30
Wizyty domowe lekarza rodzinnego:
Od poniedziałku do piątku w godzinach12:00-13:00 oraz 16:30-18:00
Lekarz Pediatra przyjmuje:
Piątek 8:00-11:00
Szczepienia i bilanse:
Poniedziałek
14:00-15:00
Wtorek
8:00-9:30
Piątek
8:00-9:30
Wizyty patronażowe:
Piątek 10:00-11:00
Badanie USG:
Czwartek 8:00-10:00
Badanie RTG:
poniedziałek 15:00-18:00
Wtorek 9:00-13:00
Środa 15:00-18:00
Czwartek 15:00-18:00
Punkt pobrań czynny:
Poniedziałek
8:00-11:00
Czwartek
8:00-10:00
Gabinet zabiegowy czynny:
Od poniedziałku do piątku od 9:00-17:00
Gabinet Pielęgniarki środowiskowej:
Od poniedziałku do piątku od 11:00-13:00
Wizyty domowe Pielęgniarki środowiskowej
Poniedziałek
8:00-12:00
Wtorek
11:00-15:00
Środa
11:00-15:00
Czwartek
8:00-12:00
Piątek
11:00-15:00
Gabinet Położnej środowiskowej
Poniedziałek
8:00-10:00
Wtorek
11:30-13:00
Środa
8:00-10:00
Czwartek
11:30-13:00
Piątek
11:30-13:00
Wizyty domowe Położnej środowiskowej:
Poniedziałek
12:00-15:00
Wtorek
13:00-17:00
Środa
12:00-15:00
Czwartek
13:00-17:00
Piątek
13:00-17:00
Zgłaszanie
wizyt domowych do Lekarza odbywa się w godzinach rejestracji
od 8.00 do 15.00 osobiście lub telefonicznie, wizyty realizowane są w dniu
zgłoszenia lub w dniu uzgodnionym z pacjentem.
Zgłaszanie wizyt domowych do Położnej i Pielęgniarki środowiskowej
codziennie od 8.00 do 15.00
Profilaktyka - rejestracja
z wyprzedzeniem, pacjenci są wzywani w ramach konkretnych programów.
Programy, pogadanki w ramach promocji zdrowia odbywają się w
konkretnej tematyce. Nasza Przychodnia chce wyjść naprzeciw Państwa
potrzebom, dlatego prosimy zainteresowanych zgłaszać zarówno chęć
uczestnictwa jak i interesujące Państwa tematy. Spotkania odbędą się
w ustalonych wcześniej terminach.
Wizyty
planowane - ustalane są podczas pierwszej wizyty u lekarza jako kontynuacja leczenia
Wizyty
pilne - są realizowane w przypadku pogorszenia stanu zdrowia pacjenta w dniu
zgłoszenia lub dnia następnego z zachowaniem 24 godzin od chwili
zgłoszenia.
Wizyty
nagłe - to sytuacje, kiedy pacjent zgłasza się do przychodni z silnym
bólem, czy urazem lub gwałtownym pogorszeniem stanu zdrowia.
Zostaje on przyjęty w trybie natychmiastowym.
Wypisywanie recept
zgłoszenia codziennie od 11:00-13:00
Teleporada Lekarza Rodzinnego
pacjenci mogą uzyskać codziennie w godzinach od 11:00-16:00.
Teleporada Pielęgniarska
pacjenci
mogą uzyskać
Poniedziałek
8:00-9:00
Wtorek
11:00-12:00
Środa
11:00-12:00
Czwartek
8:00-9:00
Piątek
11:00-12:00
Teleporada Położnej
Poniedziałek
9:00-10:00
Wtorek
12:00-13:00
Środa
9:00-10:00
Czwartek
12:00-13:00
Piątek
12:00-13:00
SKŁADANIE
SKARG LUB WNIOSKÓW
Pacjent
może wnieść skargę w zakresie :
- naruszenia praw pacjenta
- sposobu i jakości udzielania świadczeń zdrowotnych
- odmowy udzielenia świadczenia zdrowotnego
- zachowania personelu medycznego tj.: lekarza, pielęgniarki lub pracownika rejestracji
- w zakresie ulepszenia i organizacji pracy w zakresie udzielania przez poradnię świadczeń zdrowotnych
Skargi
lub wnioski przyjmowane są przez Kierownika Poradni lub personel
rejestracji
w formie ustnej i
pisemnej.
Kierownik
Poradni przyjmuje skargi w czwartki w godz.
12:00-13:00.