Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi i współpracy z pacjentem o szczególnych potrzebach (w tym osób z niepełnosprawnościami, osób starszych, osób z chorobami neurodegeneracyjnymi etc.) dla personelu NZOZ w Kruszynie.
Szkolenie skierowane jest do personelu administracyjnego (łącznie 2 osoby), który umawia wizyty, kieruje pacjenta do danej poradni, zarządza jego pobytem i całościowym kontaktem z Placówką. W ramach szkolenia zaplanowano następujące moduły:
- Komunikacja interpersonalna i empatia w kontakcie z pacjentem [2h]
- Radzenie sobie z syt. trudnymi i konfliktowymi [2h]
- Profesjonalna obsługa pacjenta, w tym os.ze szczególnymi potrzebami [2h]
- Współpraca zespołowa i efektywna wymiana informacji [2h]
Szkolenie zostanie przeprowadzone w formule 4 spotkań po 2 godziny zegarowe każde, w godzinach dostosowanych do harmonogramu pracy uczestników, tak by nie kolidowało z realizacją codziennych obowiązków rodzinnych i służbowych.
Łącznie przewidziano 8 godzin dydaktycznych (zegarowych), realizowanych w formie interaktywnych warsztatów i ćwiczeń praktycznych. Uczestnicy otrzymają cyfrowe materiały szkoleniowe, a warunkiem zaliczenia udziału będzie pełna (100%) obecność, wykonanie ćwiczeń praktycznych i zaliczenie testu. Szkolenie zakończy się wydaniem certyfikatu.
Efektem realizacji szkolenia ma być podniesienie jakości obsługi pacjentów Placówki, poprawa komunikacji na linii personel-pacjent, redukcja liczby konfliktów i skarg, zwiększenie satysfakcji pacjentów oraz lepsza współpraca w zespołach administracyjnych.
Orientacyjny harmonogram realizacji szkoleń:
– wrzesień – listopad 2026 r. – diagnoza potrzeb i przygotowanie szczegółowego programu szkolenia
– grudzień 2026 r. – realizacja szkolenia, ewaluacja efektów.
Pliki do pobrania:
